Cómo abrazar a un erizo (Rexistro nro. 505197)
[ vista simple ]
000 -CABECEIRA | |
---|---|
Campo de control de longitud fija | 02311nam a2200241 i 4500 |
INFORMACIÓN XERAL | |
Códigos de información de lonxitude fixa | 220110s2016 sp g spa |
DEPÓSITO LEGAL | |
Número de copyright ou de depósito legal | B-9841-2016 |
ISBN | |
ISBN | 9788479539429 |
CDU | |
CDU | 37 |
PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA | |
Nome de persoa | Wilcox, Brad / Robbins, Jerrick |
-- | 58643 |
Termo indicativo de función | autor/a |
MENCIÓN DE TÍTULO | |
Título | Cómo abrazar a un erizo |
Resto do título | : 12 claves para conectar de forma positiva con los adolescentes |
Autores | / Brad Wilcox & Jerrick Robbins |
EDICIÓN | |
Edición | 1ª ed |
PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN | |
Lugar de publicación | Barcelona |
Editorial | :Urano |
Data de publicación | ,2016 |
DESCRICIÓN FÍSICA | |
Extensión | 192 p. |
Dimensións | ;22cm |
RESUMO | |
Resumo | Unha obra orientada a calquera persoa que queira construír unha relación positiva con adolescentes. - Os autores céntranse en tres áreas principais: a comunicación eficaz, a toma de decisións e os métodos para fortalecer a autoestima en adolescentes. - Expón situacións reais nas que se verán reflectidos tanto pais como fillos. Igual que os ourizos utilizan púas para protexerse, os adolescentes contan coas súas propias defensas -unha vestimenta agresiva, unha actitude provocadora- para preservar unha identidade aínda incipiente. Con todo, aínda que ás veces pareza o contrario, os adolescentes necesitan e agradecen unhas relacións amorosas e positivas cos seus pais e outros adultos da súa contorna. Como descifrar os seus códigos e vencer as súas barreiras? Como gañarnos a súa confianza e manter as canles abertas? En suma, como abrazalos a pesar dos petiscos? Con deliciosas historias e doce principios pensados para fomentar a comunicación, a confianza e a autoestima dos nosos fillos, Brad Wilcox e Jerrick Robbins crearon un manual que explora os grandes temas da educación adolescente: desde pistas para interpretar as súas emocións ou ideas para poñer límites ata suxestións para falar de sexo ou para abordar temas como o alcol, o tabaco e demais. Ademais, cada capítulo inclúe propostas concretas para abrir portas, derrubar muros e vencer medos. A clave, afirman os autores, está en aprender cada día e crecer con eles, aínda que ás veces os seus petiscos frústrennos ou nos doian. |
MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
Termo de materia | Adolescentes |
-- | 7216 |
Subdivisión xeral | Psicología |
MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
Termo de materia | Educación emocional |
-- | 7074 |
SECUNDARIAS-AUTOR | |
Nome de persoa | Wilcox, Brad |
-- | 66728 |
SECUNDARIAS-AUTOR | |
Nome de persoa | Wilcox, Brad |
-- | 66728 |
SECUNDARIAS-AUTOR | |
Nome de persoa | Robbins, Jerrick |
-- | 58644 |
REFERENCIA ILS ANTERIOR | |
-- | 2 |
Retirado | Perdido | Estragado | Non para préstamo | Localización permanente | Localización actual | Localización en andeis | Data de alta no sistema | Fonte de adquisición | Sinatura correspondente á clasificación | Parte da signatura que identifica ao exemplar | Préstamos totais | Sinatura completa | Código de barras | Data da última consulta | Data do último préstamo | Número de volume | Tipo de ítem de Koha | Fonte de clasificación ou esquema | Prestado |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
CPI Plurilingüe Eusebio Lorenzo Baleirón | CPI Plurilingüe Eusebio Lorenzo Baleirón | Sala préstamo | 2022-12-02 | Biblioteca e familias | 39 | cóm | 39 WIL cóm | CEH004000015935 | 2022-12-02 | Prestable | |||||||||
IES Brión | IES Brión | Sala préstamo | 2022-05-31 | 15 | com | 2 | 15 WIL com | CED014000013787 | 2024-10-14 | 2024-10-14 | Prestable | 2025-01-22 | |||||||
IES Fernando Blanco | IES Fernando Blanco | Sala préstamo | 2017-05-16 | Fondos Biblioteca | 15 | cóm | 2 | 15 WIL cóm | CED072000010549 | 2022-11-10 | 1 | Prestable | 2017-06-24 | ||||||
IES Fernando Blanco | IES Fernando Blanco | Sala préstamo | 2017-05-16 | Fondos Biblioteca | 15 | cóm | 15 WIL cóm | CED072000010653 | 2022-11-10 | 1 | Prestable | ||||||||
IES Fernando Blanco | IES Fernando Blanco | Sala préstamo | 2017-05-16 | Fondos Biblioteca | 15 | cóm | 1 | 15 WIL cóm | CED072000010654 | 2022-12-16 | 2022-11-17 | 1 | Prestable | ||||||
IES Fernando Blanco | IES Fernando Blanco | Sala préstamo | 2017-05-16 | Fondos Biblioteca | 15 | cóm | 15 WIL cóm | CED072000011907 | 2022-11-10 | 1 | Prestable | ||||||||
IES Indalecio Pérez Tizón | IES Indalecio Pérez Tizón | Sala préstamo | 2022-01-10 | Fondos Biblioteca | 37 | cóm | 4 | 37 WIL cóm | PED078000000379 | 2024-06-07 | 2024-04-03 | 1 | Prestable | ||||||
IES Indalecio Pérez Tizón | IES Indalecio Pérez Tizón | Sala préstamo | 2022-01-10 | Fondos Biblioteca | 37 | cóm | 4 | 37 WIL cóm | PED078000000612 | 2024-06-07 | 2024-04-03 | 1 | Prestable | ||||||
IES Manuel García Barros | IES Manuel García Barros | Sala préstamo | 2021-10-26 | Compra Biblioteca | 376 | cóm | 376 WIL cóm | PED018000023017 | 2022-03-18 | 1 | Prestable | ||||||||
IES Perdouro | IES Perdouro | Sala préstamo | 2022-05-19 | 157 | cóm | 157 WIL cóm | LED029000013066 | 2022-05-19 | Prestable | ||||||||||
IES Plurilingüe Pintor Colmeiro | IES Plurilingüe Pintor Colmeiro | Sala préstamo | 2022-04-26 | Fondos Biblioteca | 37 | cóm | 37 WIL cóm | PED093000013158 | 2022-07-29 | 1 | Prestable | ||||||||
IES Plurilingüe Pintor Colmeiro | IES Plurilingüe Pintor Colmeiro | Sala préstamo | 2022-04-26 | Fondos Biblioteca | 37 | cóm | 37 WIL cóm | PED093000013789 | 2024-10-23 | 1 | Prestable | ||||||||
IES Plurilingüe Pintor Colmeiro | IES Plurilingüe Pintor Colmeiro | Sala préstamo | 2022-04-26 | Fondos Biblioteca | 37 | cóm | 37 WIL cóm | PED093000013790 | 2024-10-23 | 1 | Prestable | ||||||||
IES Plurilingüe Pintor Colmeiro | IES Plurilingüe Pintor Colmeiro | Sala préstamo | 2022-04-26 | Fondos Biblioteca | 37 | cóm | 37 WIL cóm | PED093000013791 | 2024-10-23 | 1 | Prestable | ||||||||
IES Plurilingüe Pintor Colmeiro | IES Plurilingüe Pintor Colmeiro | Sala préstamo | 2022-04-26 | Fondos Biblioteca | 37 | cóm | 37 WIL cóm | PED093000013792 | 2024-10-23 | 1 | Prestable | ||||||||
IES Plurilingüe Pintor Colmeiro | IES Plurilingüe Pintor Colmeiro | Sala préstamo | 2022-04-26 | Fondos Biblioteca | 37 | cóm | 37 WIL cóm | PED093000013793 | 2024-10-23 | 1 | Prestable | ||||||||
IES Sanxillao | IES Sanxillao | Sala préstamo | 2021-12-17 | Fondos Biblioteca | 15 | cóm | 15 WIL cóm | LED023000012907 | 2022-10-03 | 1 | Prestable | ||||||||
IES de Mos | IES de Mos | Sala préstamo | 2022-05-02 | Fondos Biblioteca | 18 | com | 1 | 18 WIL com | PED028000011588 | 2024-06-19 | 2024-01-17 | 1 | Prestable |