Cómo abrazar a un erizo (Rexistro nro. 505197)

000 -CABECEIRA
Campo de control de longitud fija 02311nam a2200241 i 4500
INFORMACIÓN XERAL
Códigos de información de lonxitude fixa 220110s2016 sp g spa
DEPÓSITO LEGAL
Número de copyright ou de depósito legal B-9841-2016
ISBN
ISBN 9788479539429
CDU
CDU 37
PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA
Nome de persoa Wilcox, Brad / Robbins, Jerrick
-- 58643
Termo indicativo de función autor/a
MENCIÓN DE TÍTULO
Título Cómo abrazar a un erizo
Resto do título : 12 claves para conectar de forma positiva con los adolescentes
Autores / Brad Wilcox & Jerrick Robbins
EDICIÓN
Edición 1ª ed
PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN
Lugar de publicación Barcelona
Editorial :Urano
Data de publicación ,2016
DESCRICIÓN FÍSICA
Extensión 192 p.
Dimensións ;22cm
RESUMO
Resumo Unha obra orientada a calquera persoa que queira construír unha relación positiva con adolescentes.
- Os autores céntranse en tres áreas principais: a comunicación eficaz, a toma de decisións e os métodos para fortalecer a autoestima en adolescentes.
- Expón situacións reais nas que se verán reflectidos tanto pais como fillos.

Igual que os ourizos utilizan púas para protexerse, os adolescentes contan coas súas propias defensas -unha vestimenta agresiva, unha actitude provocadora- para preservar unha identidade aínda incipiente. Con todo, aínda que ás veces pareza o contrario, os adolescentes necesitan e agradecen unhas relacións amorosas e positivas cos seus pais e outros adultos da súa contorna. Como descifrar os seus códigos e vencer as súas barreiras? Como gañarnos a súa confianza e manter as canles abertas? En suma, como abrazalos a pesar dos petiscos? Con deliciosas historias e doce principios pensados para fomentar a comunicación, a confianza e a autoestima dos nosos fillos, Brad Wilcox e Jerrick Robbins crearon un manual que explora os grandes temas da educación adolescente: desde pistas para interpretar as súas emocións ou ideas para poñer límites ata suxestións para falar de sexo ou para abordar temas como o alcol, o tabaco e demais. Ademais, cada capítulo inclúe propostas concretas para abrir portas, derrubar muros e vencer medos. A clave, afirman os autores, está en aprender cada día e crecer con eles, aínda que ás veces os seus petiscos frústrennos ou nos doian.

MATERIA--TERMO DE MATERIA
Termo de materia Adolescentes
-- 7216
Subdivisión xeral Psicología
MATERIA--TERMO DE MATERIA
Termo de materia Educación emocional
-- 7074
SECUNDARIAS-AUTOR
Nome de persoa Wilcox, Brad
-- 66728
SECUNDARIAS-AUTOR
Nome de persoa Wilcox, Brad
-- 66728
SECUNDARIAS-AUTOR
Nome de persoa Robbins, Jerrick
-- 58644
REFERENCIA ILS ANTERIOR
-- 2
Exemplares
Retirado Perdido Estragado Non para préstamo Localización permanente Localización actual Localización en andeis Data de alta no sistema Fonte de adquisición Sinatura correspondente á clasificación Parte da signatura que identifica ao exemplar Préstamos totais Sinatura completa Código de barras Data da última consulta Data do último préstamo Número de volume Tipo de ítem de Koha Fonte de clasificación ou esquema Prestado
        CPI Plurilingüe Eusebio Lorenzo Baleirón CPI Plurilingüe Eusebio Lorenzo Baleirón Sala préstamo 2022-12-02 Biblioteca e familias 39 cóm   39 WIL cóm CEH004000015935 2022-12-02     Prestable    
        IES Brión IES Brión Sala préstamo 2022-05-31   15 com 2 15 WIL com CED014000013787 2024-10-14 2024-10-14   Prestable   2025-01-22
        IES Fernando Blanco IES Fernando Blanco Sala préstamo 2017-05-16 Fondos Biblioteca 15 cóm 2 15 WIL cóm CED072000010549 2022-11-10   1 Prestable   2017-06-24
        IES Fernando Blanco IES Fernando Blanco Sala préstamo 2017-05-16 Fondos Biblioteca 15 cóm   15 WIL cóm CED072000010653 2022-11-10   1 Prestable    
        IES Fernando Blanco IES Fernando Blanco Sala préstamo 2017-05-16 Fondos Biblioteca 15 cóm 1 15 WIL cóm CED072000010654 2022-12-16 2022-11-17 1 Prestable    
        IES Fernando Blanco IES Fernando Blanco Sala préstamo 2017-05-16 Fondos Biblioteca 15 cóm   15 WIL cóm CED072000011907 2022-11-10   1 Prestable    
        IES Indalecio Pérez Tizón IES Indalecio Pérez Tizón Sala préstamo 2022-01-10 Fondos Biblioteca 37 cóm 4 37 WIL cóm PED078000000379 2024-06-07 2024-04-03 1 Prestable    
        IES Indalecio Pérez Tizón IES Indalecio Pérez Tizón Sala préstamo 2022-01-10 Fondos Biblioteca 37 cóm 4 37 WIL cóm PED078000000612 2024-06-07 2024-04-03 1 Prestable    
        IES Manuel García Barros IES Manuel García Barros Sala préstamo 2021-10-26 Compra Biblioteca 376 cóm   376 WIL cóm PED018000023017 2022-03-18   1 Prestable    
        IES Perdouro IES Perdouro Sala préstamo 2022-05-19   157 cóm   157 WIL cóm LED029000013066 2022-05-19     Prestable    
        IES Plurilingüe Pintor Colmeiro IES Plurilingüe Pintor Colmeiro Sala préstamo 2022-04-26 Fondos Biblioteca 37 cóm   37 WIL cóm PED093000013158 2022-07-29   1 Prestable    
        IES Plurilingüe Pintor Colmeiro IES Plurilingüe Pintor Colmeiro Sala préstamo 2022-04-26 Fondos Biblioteca 37 cóm   37 WIL cóm PED093000013789 2024-10-23   1 Prestable    
        IES Plurilingüe Pintor Colmeiro IES Plurilingüe Pintor Colmeiro Sala préstamo 2022-04-26 Fondos Biblioteca 37 cóm   37 WIL cóm PED093000013790 2024-10-23   1 Prestable    
        IES Plurilingüe Pintor Colmeiro IES Plurilingüe Pintor Colmeiro Sala préstamo 2022-04-26 Fondos Biblioteca 37 cóm   37 WIL cóm PED093000013791 2024-10-23   1 Prestable    
        IES Plurilingüe Pintor Colmeiro IES Plurilingüe Pintor Colmeiro Sala préstamo 2022-04-26 Fondos Biblioteca 37 cóm   37 WIL cóm PED093000013792 2024-10-23   1 Prestable    
        IES Plurilingüe Pintor Colmeiro IES Plurilingüe Pintor Colmeiro Sala préstamo 2022-04-26 Fondos Biblioteca 37 cóm   37 WIL cóm PED093000013793 2024-10-23   1 Prestable    
        IES Sanxillao IES Sanxillao Sala préstamo 2021-12-17 Fondos Biblioteca 15 cóm   15 WIL cóm LED023000012907 2022-10-03   1 Prestable    
        IES de Mos IES de Mos Sala préstamo 2022-05-02 Fondos Biblioteca 18 com 1 18 WIL com PED028000011588 2024-06-19 2024-01-17 1 Prestable    

Coa tecnoloxía Koha