Vista normal Vista MARC Vista ISBD

Conservas de pescado: comunicación, arte y sociedad Alberto Pena Rodríguez; Juan Carlos Martín Fragueiro; Juan Manuel Vieites Baptista de Sousa

por Pena Rodríguez, Alberto; Martín Fragueiro, Juan Carlos; Vieites Baptista de Sousa, Juan Manuel [autor/a]; Olmedo, Enrique [fotógrafo/a]; Pena Rodríguez, Alberto [autor/a]; Martín Fragueiro, Juan Carlos [autor/a]; Vieites Baptista de Sousa, Juan Manuel [autor/a].
Tipo: materialTypeLabelLibroEditor: Vigo :ANFACO ,2008 Descrición: 253 p. ;28cm : il b/n e cor + Folla que contén índice de marcas de conservas.ISBN: -.Materia(s): Artes plásticas (debuxo) -- Publicade (etiquetado) | España -- Industria -- Conserva
Contido:
Nesta obra faise un repaso da historia conserveira española a través das súas imaxes publicitarias, como son carteis, etiquetas e envases. Percíbese como, na primeira metade do s. XX se optou polo marketing como ferramenta de máxima comunicación que co paso do tempo foi cobrando valor artístico.
    valoración media: 0.0 (0 votos)
Tipo de ítem Localización actual Sinatura topográfica Dispoñibilidade Data de vencemento Código de barras Datos do exemplar
Prestable IES Fernando Blanco
Sala préstamo
7.05 VAR con Dispoñible CED072000012247

Nesta obra faise un repaso da historia conserveira española a través das súas imaxes publicitarias, como son carteis, etiquetas e envases. Percíbese como, na primeira metade do s. XX se optou polo marketing como ferramenta de máxima comunicación que co paso do tempo foi cobrando valor artístico.

Faga clic na imaxen para vela no visor de imáxenes

Coa tecnoloxía Koha