Conservas de pescado: comunicación, arte y sociedad Alberto Pena Rodríguez; Juan Carlos Martín Fragueiro; Juan Manuel Vieites Baptista de Sousa
por Pena Rodríguez, Alberto; Martín Fragueiro, Juan Carlos; Vieites Baptista de Sousa, Juan Manuel [autor/a]; Olmedo, Enrique [fotógrafo/a]; Pena Rodríguez, Alberto [autor/a]; Martín Fragueiro, Juan Carlos [autor/a]; Vieites Baptista de Sousa, Juan Manuel [autor/a].
Tipo: LibroEditor: Vigo :ANFACO ,2008 Descrición: 253 p. ;28cm : il b/n e cor + Folla que contén índice de marcas de conservas.ISBN: -.Materia(s): Artes plásticas (debuxo) -- Publicade (etiquetado) | España -- Industria -- Conserva
Contido:
Nesta obra faise un repaso da historia conserveira española a través das súas imaxes publicitarias, como son carteis, etiquetas e envases. Percíbese como, na primeira metade do s. XX se optou polo marketing como ferramenta de máxima comunicación que co paso do tempo foi cobrando valor artístico.
Tipo de ítem | Localización actual | Sinatura topográfica | Dispoñibilidade | Data de vencemento | Código de barras | Datos do exemplar |
---|---|---|---|---|---|---|
Prestable | IES Fernando Blanco Sala préstamo | 7.05 VAR con | Dispoñible | CED072000012247 |
|
Nesta obra faise un repaso da historia conserveira española a través das súas imaxes publicitarias, como son carteis, etiquetas e envases. Percíbese como, na primeira metade do s. XX se optou polo marketing como ferramenta de máxima comunicación que co paso do tempo foi cobrando valor artístico.