Educación emocional : propuestas para educadores y familias / Rafael Bisquerra (coord.), con la colaboración de: Aina Bisquerra Prohens... [et al.].
por Bisquerra, Rafael; Bisquerra Alzina, Rafael.
Tipo: LibroSeries: Aprender a ser : educación en valores.Editor: Bilbao : Desclée De Brouwer, 4º edición 2019 Edición: Primeira.Descrición: 259 p. ; 21 cm.ISBN: 9788433025104.Materia(s): Emocións e sentimentos | Emociones y sentimientos | Educación emocionalTipo de ítem | Localización actual | Sinatura topográfica | Número de volume | Dispoñibilidade | Notas | Data de vencemento | Código de barras | Datos do exemplar |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Prestable | IES Fernando Blanco Sala préstamo | 159.942 BIS edu | 1 | Dispoñible | CED072000010412 |
|
||
Prestable | IES Fernando Blanco Sala préstamo | 159.942 BIS edu | 1 | Dispoñible | CED072000010413 |
|
ACTIVIDADES Y EJERCICIOS PARA LE DESARROLLO DE COMPETENCIAS EMOCIONALES DIRIGIDAS A LA EDUCACIÓN INFANTIL,PRIMARIA, SECUNDARIA Y FAMILIAS.
A educación emocional é unha resposta ás necesidades sociais: ansiedade, estrés, depresión, violencia, consumo de drogas etc. Todo isto é manifestación do analfabetismo emocional.
O obxectivo é o desenvolvemento de competencias emocionais, entendidas como competencias básicas para a vida.
Este libro ten un enfoque eminentemente práctico. Preséntanse multitude de actividades e exercicios para o desenvolvemento de competencias emocionais, dirixidas á educación infantil, primaria, secundaria e familias. En diversos capítulos trátanse: medo, ansiedade e estrés; regulación da ira para a prevención da violencia; a tristeza; inspirar a felicidade etc. Hai un capítulo sobre música, emoción e motivación, coa presentación dunha experiencia interdisciplinaria, que pode servir de modelo e exemplo. Un capítulo pon unha énfase especial na educación emocional na familia, coa presentación de propostas para a práctica. A intención é contribuír á difusión da educación emocional, tanto na educación formal como na familia. Investigacións demostraron os seus efectos positivos nas relacións interpersoais, na diminución da conflitividade, no rendemento académico e no benestar.